isabella

Söndag

Publicerad 2010-09-12 21:27:44 i Allmänt,

Det har varit en ganska helt okej småseg helg.
I fredags var jag och Tom på bio, (I rymden finns inga känslor), helt okej bra.
ganska rolig.
Och igår hängde jag med Adrian, vi förfesta lite hos Andreas (tror han hette så), vilket var trevligt, masa nya mäniskor. Efter det blev det en öl på Old saints, blev en relativt tidig ikväll, men den var värd.

Tidigare idag såg jag Alice in Wonderland, men Johnny Depp. finfin, bättre än va jag förväntat.
Och nu är det Mamma Mia! på tv.

Kommentarer

Postat av: LINNEA

Publicerad 2010-09-16 18:31:49

DU VET ATT DIN BLOGG BLIR TRIST OM DU INTE H EN HEADER VA INTE SÅ DUM JAG HÖLL PÅ EN NY IGÅR DU ÄR BARA SÅ NEGATIV

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella .

Detta är då min blogg, om mitt ointressanta liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela