isabella

söndag 20:e september

Publicerad 2009-09-20 14:31:50 i Allmänt,

hellu, har varit uppe sedan tio.
pappa ringde och sa att vi skulle till Elgiganten och fixa min trasiga strömkabel till datorn.
den blixtrade och gav mig stötar i fredags, så den var ganska paj, haha.
menmen jag fick en ny iaf :)


igår var jag hos erc och mös, som vanligt <3

det var trevlig, ska dit om ett tag oxå, röka pipa och chilla med eric och josefina.

jag är så jävla tröööööttt, jag sov typ fem timmar i natt, jag som brukar sova typ 13-14 timmar, ahah.


jag är iaf fett glad att det löste sig med sladden och att det gick på garantin.


aja, nu ska jag kolla lite tv och fixa mig lite innan jag drar till eric.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella .

Detta är då min blogg, om mitt ointressanta liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela