isabella

onsdag den 28:e januari .

Publicerad 2009-01-28 22:37:25 i Allmänt,

vanlig dag i skolan,
hadde KuHi, pratade om musiken och dess utveckling under 1900-talet,
ganska okej,
sen lunch,
äckligt, eller ja, smakade inte ens.
sen vare samhäll som gällde, pratade om Palestina-Israel konflikten och dess bakgrund.
inte så kul, segt .
sen träffade jag robin, vi åkte till valle,
han var inte hemma, drog till pappa hämtade "hair".
drog till valle.
piercade mig, asont, jag dog.
blödde som fan, har blod på tröjan.
haha, robban fixade biffen,
 han dog inte alls.
piercingarna fastnar i varandra..
jobbigt.
jag vill ha glass, typ nu,
uhuuh.
gaaaaah, ont som fan.
skojar inte,
jag är trött sov ju typ inget inatt.
får se om jag går till skolan imorgon.
mår jävligt konstigt,
usch.
färga håret ska jag iaf,
eller ja, den lite för gula utväxte´n.
krogen på lördag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella .

Detta är då min blogg, om mitt ointressanta liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela