isabella

FREDAG - cash, no cash

Publicerad 2009-01-30 12:57:06 i Allmänt,

igår var jag hemma från skolan.
åkte ner på stan efter att jag hade köpt hårfärg,
mötte upp karin och matilda, gick till redrum,
matilda åkte hem,
jag köpte nu stav till medusa, askort, 5mm
fick hjäp att sätta i.
sen träffade jag Melissa en snabbis och sa hej.
jag o karin drog hem till padre,
lagade mat och färgade håret.
igen.
igår kväll hadde jag riktigt jävla hemsk migrän.
asjobbigt,
trodde jag skulle spy.
så jag tog sovmorgon idag,
kom till skolan, sen hade vi typ ingen lektion endå, FU.
så jag, karin och carro gick lite på stan,
nu sitter jag hos padre,
sen vet jag inte vad jag ska göra,
det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella .

Detta är då min blogg, om mitt ointressanta liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela