isabella

26:e januari 2009

Publicerad 2009-01-26 22:48:24 i Allmänt,

jadu, typ sämst eftermiddag, fick inget gjort på Foto.
asjobbigt.
en bild blev bra.
typ
eller ja,
jag orkar fan inte skolan, jag vill, men jag kan inte, måstemåstemåstee.
jag vill bara hoppa av, och glömmas bort, som at jag inte hade existerat från början,

jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv, just nu känns det ganska meningslöst.
eller ja, ganska mycket,
pallar inte, víll ligga hemma i min säng 23timmar om dygnet (mat/toa=1h).
fan va skönt, slänga allt som man kan konakta omvärlden med´.
jag vet inte vad jag vill,
ta studenten, men jag får se hur det blir med det,
fan.
usch.
tänker ta sovmrgon imrgon, pallar inte, vill inte orkar verkligen inte,.
jag vet inte m alkholen har börjat bestämma över mitt liv igen,
jag trr inte det, men jag känner sug efter skien hela tiden,
kan typ inte tänka.
tom tom, det är var jag är, tom. somfan.
kanske man ska sova nu ?
men vad r det för mening, kommer bara drömma mardrömmar,
fitta.
fanfan. jag vet inte, tror att det är fullmåne oxå.
USCH

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella .

Detta är då min blogg, om mitt ointressanta liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela