isabella

shit. 1 feb.

Publicerad 2009-02-01 02:40:16 i Allmänt,

nu ligger jag i min säng,
klockan är halv tre.
kan inte sova, har för mycket att tänka på,
fast vad vet jag inte riktigt,
eller så vågar jag inte erkänna för mig själv vad jag änker på.
känner mig tom, men endå inte, stress
stress
stress
men stressar, det gör jag inte, men endå känner jag
enorm stress.
måste fixa skolan,
vara mina vänner tillags, '
se så bra ut som det går,
vara någon jag inte är,
jag har börjat tröttna nu,
tröttna på alla.
ska det vara shär?
pallar fan inte.
jag vill sitta och bara vara, dricka latte med min bästa vän.
bara du och jag,
bara vara.

men nej, jag vill hoppa av skolan.
kommer endå inte att klara skiten
fan, FITTA.

jag vill lägga mig ner i et djupt kallt hål i marken och dö.
ett bra tag iaf,
snälla?

Kommentarer

Postat av: sarah h

Publicerad 2009-02-01 22:49:56

du kommer att klara det älskling!

jag kan hjälpa dig med skolan om du vill.

love u <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella .

Detta är då min blogg, om mitt ointressanta liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela