isabella

25:e feb onsdag

Publicerad 2009-02-25 01:10:49 i Allmänt,

nu är klockan strax efter ett på morgonen(?), och har nyss betalat min 3räkning på över 800 spänn,
inte s pepp på fest, r kommer inte,
jag grät, varför gjorde jag det?
fan
jag ville verkligen att han skulle komma och träffa de andra.
men nej.
ska tydligen ses idag, får se hur de går,

jag känner att jag kommer vara lite bitter.
 nattens låt : håkan hellström -  jag har varit i alla städer

6 dagar till jag fyller 19,
vilket måste vara en värdelös ålder,
 på lördag är det kalas,
vill inte riktigt,
har vare så mycket tjaffs och gnäll.
usch.
jag vet att jag borde sova,
lägger mig, sover fyra-fem timmar,
det suger, trött och ont i ryggen och ibland även migrän.
senare idag ska jag titta på kläder, om jag har råd, jag ska fixa alkohol oxå,
till mig och natascha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella .

Detta är då min blogg, om mitt ointressanta liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela