isabella

23:e feb måndag

Publicerad 2009-02-23 23:52:33 i Allmänt,

haft en seg helg,
fredagen var nice, var med robin,
lördag, var jag hos karin, vi tittade på film med benjamin
det, var tevligt, vi åt tacos och bakade oxå
blåbärspaj, mums
söndag, ingenting. gick inte ens ut, tittade på skins. töjde upp andra örat.
idag: vaknade vid halv ett, åkte till stan och hämtade karin och benjamin,åkte till mamma
rökte pipe, och tittade på strax över halva australia,
kollade klart när de hade gått,
helt okej film faktist,
kollat på skins, fan.
det skulle inte bli sådär,
men men.
imorgon kanske hessner kommer in från skogen,
vet inte, får se om det blir så att vi ses.
ska fixa dricka till ihelgen oxå,
och tårtprylar.
jag är seg, hungrig och kissnödig
och så har jag huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella .

Detta är då min blogg, om mitt ointressanta liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela