isabella

1 feb, andra inlägget

Publicerad 2009-02-01 22:36:15 i Allmänt,

tjoho, trött i  ryggen som en gammal åsna,
oskönt.
men iaf, idag vaknade jag tidigt, har knappt sovit alls
börjar bli lite mör nu.
jag har varit med natascha idag.
det var mysigt.
frågade pappa om festen idag,
han tyckte jag borde städa.
och du sa emma (min fyra år gammla syster) att hon kunde hjälpa mig och städa,
så åt jag o natascha, så kommer emma och ställer sig i dörrkarmen och frågar om vi ska städa snart.
assöt, hon har stått och väntat på mig aslänge.
skulle inte ens städa idag.
hunnybun<3
så jävla söt.
haft mina kängor i två dagar, awesome.
kommer nog ha dom oftare.
imorgon är det skola, vill inte.
har inte fotat klart rullarna.
jag och r ska fota i veckan.
fint.
vet inte om jag orkar gå,
jag borde, måste skriva CV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella .

Detta är då min blogg, om mitt ointressanta liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela