isabella

Kryssning.

Publicerad 2008-05-03 13:18:28 i Allmänt,

jag sov hos jennifer i torsdags, vi skulle upp kvart i sex på mmorgonen, heh, fan va nice det va att åka båt, det var ju förvisso lodisfärja till åldand, men det var nice iaf, började partaja strax efter tio på morgonen ;d fin"frukost" . jo, Nicco var oxå med :D sneel .
köpte lite öl o sånt, när vi kom hem så drog jag till pappa, sen skulle jag till erika, maja o pippi, men jag satte mig på bussen till sandviken istället. träffa simon i typ 40 min, men vafan, det var värt det . ;*
Sen  drog jag till erika iaf ^^ träffa trevligt folk, sen åt jag på max för mina sista kronor, 1,50 har jag kvar att leva på hela maj. pung.
inte så lyckat.
men men, måste plugga idag, orkar inte! måstemåste måste! vill inte, kan inte orkar INTEEEEEEEEE!

sug.

vafan ska man göra  jag måste iallafall dra ner på drickandet, tär på kroppen, blir trött, orkar inte ta tag i skolan. fuckk .___.
aja, får se vad som händer ikväll dåva,

plugga eller supa ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella .

Detta är då min blogg, om mitt ointressanta liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela